busprinsen

Av madde - 23 augusti 2011 20:40

Har inte haft någon blogglust på flera dagar=(men har inte hittat lusten riktigt.

Men vi haft mycket skoj som plockat svamp,varit på selångermarknad,Meandi party och kalas så vi har inte varit sysslolösa=)

Såhär springer vi till glassbilen   Dottern på väg till dagis   Sonen lånat mammas glasögon

Tack till Therese som har gjort min blogg såhär fin!!

Av madde - 18 augusti 2011 20:33

Nu ikväll var vi och plockade kantareller och grann flickan följde oxå med.Vi åkte till Huli och barnen var hur duktiga som helst i skogen.Astrid gick i skogen med pippi väskan som hon inte släppte för en sekund!

Gänget på väg ut i Skogen   Astrid med pippi väskan =)   Wilmer&Linnea plockar svamp   En VÄLDIGT stor kantarell

Nu:äta ny stekta kantareller

Av madde - 16 augusti 2011 21:19

När barnen var hos farmor&farfar när vi var på bröllopsresan så fick barnen köpa någonting och Wilmer köpte sig en fiskelåda och Astrid denna prinsessklänning som hon är MYCKET stolt över!När hon fick denna klänning stog hon på deras ballkong i 2timmar och vinkade åt folk och att dom skulle titta på hennes nya klänning=)

Av madde - 16 augusti 2011 20:51

Nu har man gjort bort sig som mamma och det är KRAFTIGT!!!

Häromdagen så följde Astrid med till COOP för att handla och hon fick ta en liten kundvagn och jag behöver väl inte säga att det var en mycket stolt tjej som drog vagnen?!

Stolt tjej

Av madde - 15 augusti 2011 21:10

Vi har haft en mycket mysig bröllopsresa och vi började våran resa och åkte till Stockholm för att sova på hotell dagen innan avresan.Flyget gick klockan 06:50 så det var skönt att få sova lite "extra"!

Härlig utsikt ifrån restaurangen i hamnen där vi åt mycket god mat   Poolen ifrån vårat hotell och vårat hotell var 500år gammalt så det var supermysigt med mysiga gångar,stenväggar,järnsängar med sänghimmel.Hotellet hade bara 21st rum och alla var personligt inreda!   Jag på dansgolvet för att lära mig salsa och det vart mååånga mojito denna kväll=)   Denna skotländska pub var hur häfyig som helst och det "krims krams"överallt.Otroligt mysigt   Borgen runt Rethymnon   F Sjörövarskeppet Barbabossa    Vy över hamnområdet som är full utav restauranger   Jag   På restaurangen på vårat hotell

Vi hade mycket mysigt men efter 5dagar då var ag nöjd och ville hem till barnen=)Vi hade strålande sol varje dag så det vart mycket bad och solning!

Av madde - 4 augusti 2011 08:03

Vi har haft besök av min lillasyster med familj ett par dagar.Vi har badat och ätit gott men det vart ju väldigt mycket bröllopsbestyr=)men lite fick vi umgås iallafall.

Av madde - 2 augusti 2011 21:30

Bröllops morgonen började lugnt med frukost på alltanen och sedan kom E-L och hämtade mig.Sedan åkte vi till Sagolik där jag skulle bli tillfixad till brud.Vi hade en mycket mysig dag med många skratt.Sedan kom E-L pappa och hämtade oss och körde oss ut till Skatan.

Färdig att bege mig till Skatan...   Bilen som jag åkte i   Ringarna

För att se lite mera bilder kan gå in på Therese sida och det är jätte fina bilder=)

Nu väntar vi bara på våra bröllopsbilder som Linnea har knäppt

Av madde - 31 juli 2011 20:12

Nu har jag blivit fru och bröllopsdagen är en av mina absolut lyckligasteär dagarna i mitt liv.Hela dagen/kvällen var helt underbar och allt vart så himla bra.TACK alla härliga människor som ville dela denna dag med oss och vi är så tacksamma!

Bjuder på lite bilder ifrån våran dag